Cursus klaverjassen.

Klaverjassen leer je in de familiekring, cafe, in bedrijfskantines, of in de praktijk op een vereniging.

Hoe vaak hoort u niet van kennissen of familieleden hoe gezellig het is geweest om één keer per week een gezellig avondje te gaan kaarten. Maar dan komt direct de vraag “waar kan ik dat leren”.

Hoe vaak staat er bij het kaarten niet iemand achter u, die u dan haarfijn op zijn manier gaat uitleggen dat u het fout heeft gedaan, en waarom doe je het niet zo. Meestal raakt u hierbij geïrriteerd (omdat u niet zo snel het juiste antwoord hierop kan geven) en hoort eigenlijk niet wat de goed bedoelde raad was. Laat u ook altijd iemand anders de punten noteren?

Hoe vaak heeft u niet gedacht “ik zou ook wel eens op dezelfde manier willen spelen als die man/vrouw”. Ook gedurende een klaverjasspel is het goed te weten (te leren en te zien) wat u tegenstanders voor afspraken hebben gemaakt. Heeft u er ook zo’n hekel aan dat u bij het kaarten, net op één punt niet gewonnen heeft (nat gegaan).

Als u zich herkent in één van deze drie voorbeelden, dan is de tijd gekomen, om een afspraak te maken voor een Cursus intake gesprek bij de Klaverjasvereniging de Waterlanders. Wij gaan dan samen met u kijken of één van onderstaande klaverjas cursussen, uitkomst gaat bieden.

·        Beginners cursus klaverjassen (12 weken op basis van 1 uur per week)

·        Opfris cursus klaverjassen (8 weken op basis van 1 uur per week)

·        Gevorderde cursus klaverjassen (4 weken op basis van 1 uur per week)

Voor het starten van een cursus zijn minimaal twee en maximaal 4 deelnemers gewenst. Afhankelijk van de deelnemers is bovenstaande cursusduur een indicatie. De details van iedere cursus kunt u in de bladzijden hierna vinden.

Geeft u snel op, vol is vol <<meld u aan

Klaverjasvereniging de Waterlanders in Spijkenisse  | kvdewaterlanders@gmail.com